Wysyłka pliku transakcji w przypadku braku dostępności systemu teleinformatycznego GIIF

Początek  Poprzedni  Następny

Podczas wysyłania pliku do GIIF i w przypadku braku dostępności systemu teleinformatycznego przy próbie przesłanie pliku może pojawić się komunikat.

Taki plik z transakcji pojawi się w oknie transakcji wysłanych, jednak ze statusem pliku odrzuconego. Należy raz jeszcze zaznaczyć plik i wybrać opcję wyślij ponownie, jednak po wyświetleniu się pytania o przesłanie pliku do GIIF wybrać opcję NIE.

Program zapyta o zapis pliku na dysku oraz o wskazanie miejsca, gdzie ma zostać zapisany podpisany plik.

Po tym transakcja w oknie transakcji wysłanych otrzyma status Przesłano ręcznie.

Tak zapisany plik będzie można wczytać na stronie GIIF https://giif.mofnet.gov.pl/giif/index.jsp dostępnej w godz. 8:30 15:30. Przy takiej wysyłce program Kancelaria Notarialna nie będzie mógł zweryfikować statusu przesłanego pliku. Weryfikacja możliwa będzie jedynie na stronie GIIF.