Przesyłanie wiadomosci z Izby Notarialnej (Warszawa) |
Początek Poprzedni Następny |
Wiadomości z Izby Notarialnej
Aplikacja Kancelaria Notarialna komunikuje się z systemem Izby Notarialnej i pobiera wiadomości, wyświetla je w głównym oknie na wydzielonej zakładce. Rys. 1. Wiadomości mogą być odczytane przez każdego pracownika zalogowanego do aplikacji - domyślnie, można ograniczyć dostępność wiadomości tylko dla wybranych użytkowników. Sprawdzanie wiadomości odbywa się automatycznie po uruchomieniu programu, następnie co 4 godziny. O nowych wiadomościach uprawniony użytkownik informowany jest specjalnym komunikatem na ekranie. Rys. 2. Wiadomość ma atrybut przeczytana/nieprzeczytana, który można dowolnie zmieniać. Nieprzeczytane wiadomości wyświetlane są pogrubioną czcionką. Listę wiadomości można filtrować względem dat, itp. Treść wiadomości prezentowana jest poniżej listy, można ją wyświetlić w osobnym oknie klikając dwukrotnie na nagłówku. Wiadomość może zawierać załączniki w formie dowolnych plików. System Izby Notarialnej przewiduje kilka typów wiadomości, w szczególności mogą to być wiadomości skierowane tylko do wybranych kancelarii notarialnych.
Rys.1.
Rys. 2.
Konfiguracja dostępu do wiadomości i powiadomień
W słowniku użytkowników można wyłączyć dostęp do wiadomości (subskrypcja wiadomości) - zakładka Wiadomości będzie niedostępna dla wybranego użytkownika. Możliwe jest także ustawienie częstotliwości wyświetlania komunikatu powiadomień o nieprzeczytanych wiadomościach, domyślnie jest to 1200s czyli 20min. Rys. 3.
Rys. 3.
|