Wprowadzanie instytucji

Początek  Poprzedni  Następny

Producent oprogramowania Kancelaria Notarialna w aktualizacjach, które są publikowane cyklicznie, dostarcza dane na temat następujących rodzajów instytucji:

urzędy skarbowe,
urzędy miast i gmin,
sądy,
starostwa powiatowe.

Wszystkie te dane zawierają podstawowe informacje na temat instytucji bez informacji na temat struktury organizacyjnej.

Automatyczne działanie aktualizacji zależy od włączonego parametru Aktualizacja bazy urzędów w parametrach programu (rys. poniżej).

 

clip0075

 

Odznaczenie tego parametru będzie skutkowało nie podjęciem procesu aktualizacji danych podczas pierwszego uruchomienia aktualizacji oprogramowania, w ramach której odbywa się proces aktualizacji danych na temat instytucji.

Dodatkowo istnieje możliwość wyłączenia automatycznej aktualizacji dla wybranych instytucji. Wyłączenie danej instytucji z aktualizacji odbywa się za pośrednictwem parametru Aktualizacja instytucji w oknie danych szczegółowych Strony/Instytucji (rys. poniżej).

 

clip0076

 

Biorąc pod uwagę powyższe informacje i chcąc wprowadzić np. zamiejscowy wydział sądu należy zmodyfikować dane danego sądu, tak aby były zgodne z danymi tego wydziału oraz wyłączyć opcję Aktualizacja instytucji, aby nie były te dane automatycznie zmieniane podczas automatycznej aktualizacji danych instytucji. Drugim rozwiązaniem jest wprowadzenie takiego wydziału jako odrębnej instytucji w słowniku Stron/Instytucji.