Zestawienia analityczne
Analiza przychodów
Przychód - Pracownik
Zestawienie "Przychód - Pracownik" przedstawia analizę przychodów wygenerowanych przez pracowników kancelarii w zadanym okresie. Zakres wyszukiwania można określić tuż przed wygenerowaniem zestawienia podając zakres dat wystawienia faktur uwzględnianych w analizie.
Analiza podaje kwotę przychodu, czas czynności przynoszących przychód (rejestrowany i fakturowany) oraz średni przychód za przepracowaną godzinę.
Istnieje możliwość wyboru rodzaju wagi użytej podczas podziału przychodu między wykonawców czynności wchodzących w jego skład: wg stawek osoby wykonującej czynność lub osoby fakturowanej.
Dla spraw rozliczanych ryczałtowo kwota przychodu dzielona jest proporcjonalnie wśród wykonawców zafakturowanych czynności tej sprawy. Proporcja ustalona jest na podstawie stawek określonych w zakładce Finanse w oknie tej sprawy (lub w oknie kontaktu dla sprawy rozliczanej "z firm"). Dla poprawności wykonania podziału przychodu należy zwrócić szczególną uwagę na wprowadzone stawki pracowników dla sprawy lub firmy. Gdy dla sprawy nie istnieją żadne zafakturowane czynności całość przychodu przypisywana jest prowadzącemu sprawę.
Przychód - Klient / Pracownik
Zestawienie "Przychód - Klient / Pracownik" przedstawia analizę przychodów wygenerowanych przez danych pracowników z danych firm w zadanym okresie. Zakres wyszukiwania można określić tuż przed wygenerowaniem zestawienia podając zakres dat wystawienia faktur uwzględnianych w analizie, konkretną firmę oraz pracownika.
Analiza podaje kwotę przychodu przynoszoną przez danego pracownika w ramach prac prowadzonych dla danego klienta.
Istnieje możliwość wyboru rodzaju wagi użytej podczas podziału przychodu między wykonawców czynności wchodzących w jego skład: wg stawek osoby wykonującej czynność lub osoby fakturowanej.
Dla spraw rozliczanych ryczałtowo kwota przychodu dzielona jest proporcjonalnie wśród wykonawców zafakturowanych czynności tej sprawy. Proporcja ustalona jest na podstawie stawek określonych w zakładce Finanse w oknie tej sprawy (lub w oknie kontaktu dla sprawy rozliczanej "z firm"). Dla poprawności wykonania podziału przychodu należy zwrócić szczególną uwagę na wprowadzone stawki pracowników dla sprawy lub firmy. Gdy dla sprawy nie istnieją żadne zafakturowane czynności całość przychodu przypisywana jest prowadzącemu sprawę.
Przychód - Klient / Sprawa
Zestawienie "Przychód - Klient / Sprawa" przedstawia analizę przychodów wygenerowanych przez dane sprawy w zadanym okresie. Zakres wyszukiwania można określić tuż przed wygenerowaniem zestawienia, podając zakres dat wystawienia faktur uwzględnianych w analizie, konkretną firmę i dla niej sprawę.
Analiza podaje kwotę przychodu, czas czynności przynoszących przychód (rejestrowany i fakturowany) oraz średni przychód za przepracowaną godzinę dla danej sprawy.
Przychód - Klient / Sprawa / Faktura
Zestawienie "Przychód - Klient / Sprawa / Faktura" przedstawia analizę przychodów wygenerowanych przez dane sprawy na konkretnych fakturach. Zakres wyszukiwania można określić tuż przed wygenerowaniem zestawienia podając zakres dat wystawienia faktur uwzględnianych w analizie oraz konkretną firmę.
Analiza podaje kwotę przychodu, czas czynności przynoszących przychód (rejestrowany i fakturowany) oraz średni przychód za przepracowaną godzinę dla danej sprawy w ramach danej faktury.
Przychód - Klient / Sprawa / Faktura / Pracownik
Zestawienie analogiczne do "Przychód - Klient / Sprawa / Faktura", dodatkowo z podziałem na pracownika generującego przychód. Zawiera także: numer porządkowy sprawy, osobę prowadząca sprawę, kategorię sprawy, formę rozliczenia sprawy oraz osoba fakturowaną i wykonawcę czynności.
Ustawienie zakresu daty ostatniej wpłaty powoduje zawężenie analityki tylko do wystawionych oraz zapłaconych całkowicie faktur, dla których istnieją wpłaty i data ostatniej wpłaty dla danej faktury zawiera się w wybranym zakresie.
Przychód - Klient
Zestawienie "Przychód - Klient" przedstawia analizę przychodów z danych klientów w zadanym okresie z rozbiciem na poszczególne systemy rozliczeń. Zakres wyszukiwania można określić tuż przed wygenerowaniem zestawienia podając daty wystawienia faktury branych pod uwagę podczas analizy.
Przychód - Klient / Faktura
Zestawienie "Przychód - Klient / Faktura" przedstawia analizę przychodów z danych klientów w zadanym okresie z rozbiciem na poszczególne systemy rozliczeń w ramach podanej faktury. Zakres wyszukiwania można określić tuż przed wygenerowaniem zestawienia podając daty wystawienia faktury branych pod uwagę podczas analizy.
Przychód - Klient / Sprawa / Pracownik
Zestawienie "Przychód - Klient / Sprawa / Pracownik" przedstawia analizę przychodów wygenerowanych przez dane sprawy z podziałem na pracowników w zadanym okresie. Zakres wyszukiwania można określić tuż przed wygenerowaniem zestawienia, podając zakres dat wystawienia faktur uwzględnianych w analizie, konkretną firmę i dla niej sprawę.
Analiza podaje kwotę przychodu, czas czynności przynoszących przychód (rejestrowany i fakturowany) oraz średni przychód za przepracowaną godzinę dla danej sprawy.
Istnieje możliwość wyboru rodzaju wagi użytej podczas podziału przychodu między wykonawców czynności wchodzących w jego skład: wg stawek osoby wykonującej czynność lub osoby fakturowanej.
Dla spraw rozliczanych ryczałtowo kwota przychodu dzielona jest proporcjonalnie wśród wykonawców zafakturowanych czynności tej sprawy. Proporcja ustalona jest na podstawie stawek określonych w zakładce Finanse w oknie tej sprawy (lub w oknie kontaktu dla sprawy rozliczanej "z firm"). Dla poprawności wykonania podziału przychodu należy zwrócić szczególną uwagę na wprowadzone stawki pracowników dla sprawy lub firmy. Gdy dla sprawy nie istnieją żadne zafakturowane czynności całość przychodu przypisywana jest prowadzącemu sprawę.
Przychód - Prognoza przychodu w bieżącym miesiącu
Zestawienie "Prognoza przychodu" przedstawia analizę potencjalnych przychodów jakie mogą zostać wygenerowane w bieżącym miesiącu. Funkcjonalność polega na symulacji zafakturowania wszystkich niezamkniętych oraz nierozliczonych spraw, które posiadają czynności w bieżącym miesiącu (od pierwszego do ostatniego dnia obecnego miesiąca).
Najważniejsze pola zestawienia:
• | Czas fakturowany - Całkowity czas fakturowany wszystkich czynności danej sprawy, których data wykonania zawiera się w bieżącym miesiącu. Brane pod uwagę są wyłącznie czynności z zaznaczoną opcją "Obciążać klienta". |
• | Kwota netto PLN - Zasymulowana kwota przychodu netto w PLN wraz z ryczałtem administracyjnym. Symulacja bierze pod uwagę również wszelkie kursy w obcych walutach i po przeliczeniu (brany jest najbardziej aktualny kurs danej waluty) prezentuje kwotę w polskich złotych. |
Zasady dobierania spraw oraz symulacji fakturowania:
• | Do zestawienia wybierane są wyłącznie sprawy niezamknięte oraz nierozliczone ostatecznie, które posiadają co najmniej jedną czynność z czasem fakturowania większym od zera, której data wykonania zawiera się w bieżącym miesiącu. Czynność ta musi mieć zaznaczoną opcję "Obciążać klienta". Konieczność istnienia takiej czynności dotyczy wszystkich form rozliczeń spraw, również spraw ryczałtowych. Sprawy bez żadnej czynności w bieżącym miesiącu nie pojawią się w tym zestawieniu. |
• | Do wszelkich obliczeń brane są wyłącznie czynności z zaznaczoną opcją "Obciążać klienta" oraz których data wykonania zawiera się w bieżącym miesiącu. Czynności nie muszą być zatwierdzone, nawet jeśli system zatwierdzania czynności jest włączony, nie jest brany pod uwagę. |
• | Aby wynikowa kwota netto została prawidłowo obliczona wszyscy pracownicy powinni mieć odpowiednio określoną "Historię kategorii" oraz wszystkie sprawy / firmy powinny mieć prawidłowo zdefiniowane stawki. |
• | Wynikowa kwota netto przychodu nie zawiera premii oraz rabatów. |
Analiza czasu
Czas - Pracownik
Zestawienie "Czas - Pracownik" przedstawia analizę godzin zarejestrowanych przez pracowników kancelarii w zadanym okresie. Zakres wyszukiwania można określić tuż przed wygenerowaniem zestawienia podając zakres dat wykonania czynności uwzględnianych w analizie.
Czas - Pracownik / Klient
Zestawienie "Czas - Pracownik / Klient" przedstawia analizę godzin zarejestrowanych przez pracowników kancelarii w zadanym okresie z podziałem na firmy. Zakres wyszukiwania można określić tuż przed wygenerowaniem zestawienia podając zakres dat wykonania czynności uwzględnianych w analizie.
Czas - Pracownik / Klient / Sprawa
Zestawienie "Czas - Pracownik / Klient / Sprawa" przedstawia analizę godzin zarejestrowanych przez pracowników kancelarii w zadanym okresie z podziałem na sprawy. Zakres wyszukiwania można określić tuż przed wygenerowaniem zestawienia podając zakres dat wykonania czynności uwzględnianych w analizie.
Czas - Klient
Zestawienie "Czas - Klient" przedstawia analizę godzin przepracowanych na rzecz danych firm. Zakres wyszukiwania można określić tuż przed wygenerowaniem zestawienia podając zakres dat wykonania czynności uwzględnianych w analizie.
Czas - Klient / Sprawa
Zestawienie "Czas - Klient / Sprawa" przedstawia analizę godzin przepracowanych na rzecz danych spraw. Zakres wyszukiwania można określić tuż przed wygenerowaniem zestawienia podając zakres dat wykonania czynności uwzględnianych w analizie.
Analiza kosztów
Koszt - Klient
Zestawienie "Koszt - Klient" przedstawia analizę kosztów poniesionych na rzecz danych firm. Zakres wyszukiwania można określić tuż przed wygenerowaniem zestawienia podając zakres dat poniesienia kosztów uwzględnianych w analizie.
Koszt - Klient / Sprawa
Zestawienie "Koszt - Klient / Sprawa" przedstawia analizę kosztów poniesionych na rzecz danych spraw. Zakres wyszukiwania można określić tuż przed wygenerowaniem zestawienia podając zakres dat poniesienia kosztów uwzględnianych w analizie.
Koszt - Klient / Sprawa / Pracownik
Zestawienie "Koszt - Klient / Sprawa / Pracownik" przedstawia analizę kosztów poniesionych na rzecz danych spraw z podziałem na rejestrujących je pracowników. Zakres wyszukiwania można określić tuż przed wygenerowaniem zestawienia podając zakres dat poniesienia kosztów uwzględnianych w analizie.
Koszt - Pracownik
Zestawienie "Koszt - Pracownik" przedstawia analizę kosztów poniesionych przez pracowników kancelarii w zadanym okresie. Zakres wyszukiwania można określić tuż przed wygenerowaniem zestawienia podając zakres dat poniesienia kosztów uwzględnianych w analizie.
Koszt - Pracownik / Klient
Zestawienie "Koszt - Pracownik / Klient" przedstawia analizę kosztów poniesionych przez pracowników kancelarii w zadanym okresie z podziałem na firmy. Zakres wyszukiwania można określić tuż przed wygenerowaniem zestawienia podając zakres dat poniesienia kosztów uwzględnianych w analizie.