Aktualizacja programu
Po uruchomieniu instalatora zostanie automatycznie uruchomiony panel startowy.
Aktualizacji programu można dokonać tylko do nowszej jego wersji. W przypadku sieci komputerowej, program Kancelaria Prawna musi zostać zaktualizowany na wszystkich stanowiskach.
Aby zaktualizować program Kancelaria Prawna, należy kliknąć klawisz i poczekać, aż program instalacyjny rozpocznie instalację.
W oknie powitalnym wyświetli się informacja o bieżącej wersji programu oraz wersji aktualizacji, która ma być zainstalowana.
W kolejnym kroku wybieramy komponenty do zainstalowania.
Po wybraniu opcji Dalej wyświetlany jest ekran z podsumowaniem zebranych informacji i w następnym kroku następuje proces kopiowania plików i modyfikacji ustawień systemu, po którym wyświetlone zostaje okno informujące o zakończeniu aktualizacji.
Po wybraniu opcji Zakończ zaktualizowany program Kancelaria Prawna jest gotowy do pracy.
Istnieje również możliwość automatycznej aktualizacji programu (opis).
Aby uruchomić aktualizację programu w trybie cichym (bez wyskakujących okienek) należy użyć następujących parametrów dla pliku wykonywalnego: "upgKPwer310.exe /hide_progress /silent".