Wprowadzenie
KANCELARIA PRAWNA jest aplikacją łączącą w sobie możliwości sytemu klasy CRM z oprogramowaniem zarządzającym dokumentami, umożliwiając jednocześnie rozliczanie czynności wykonywanych na rzecz Państwa klientów.
W skład systemu wchodzi szereg modułów, z których najważniejsze to:
Kontakty
katalog danych klientów, z którymi związana jest działalność kancelarii, z możliwością przypisania do dowolnie zdefiniowanych kategorii;
Sprawy
zarządza prowadzonymi sprawami, z określeniem osoby prowadzącej, etapu sprawy, metody rozliczania;
Czynności
rejestr wszystkich wykonanych czynności w ramach danej sprawy, z podaniem osoby wykonującej, czasu trwania, kategorii;
Kalendarz
pełni rolę organizatora, przypomina o zbliżających się terminach;
Zadania
służy do zarządzania zadaniami zleconymi do wykonania pracownikom kancelarii, z informacjami o ostatecznych terminach ich realizacji;
Dokumenty
zarządza wszystkimi dokumentami związanymi z prowadzonymi sprawami, obsługuje różnorodne formy dokumentów, zarówno w postaci elektronicznej jak i papierowej;
Koszty
ewidencja poniesionych kosztów prowadzenia spraw i wykonanych czynności, z przypisaniem do zdefiniowanych kategorii, z zaznaczeniem czy kosztem obciążony jest klient;
Finanse
zapewnia rzetelne prowadzenie rozliczeń z klientami, wystawianie faktur VAT (również obcojęzycznych), dokumentów płatności, not odsetkowych, wezwań do zapłaty;
Kasa
służy do rejestrowania wpłat i wypłat gotówkowych oraz bezgotówkowych;
Biblioteka
moduł obsługujący zasoby biblioteczne Kancelarii;
Analityka
szereg zestawień analitycznych przedstawiających dane kancelarii w różnych aspektach, z możliwością eksportu do arkusza kalkulacyjnego, prezentacji graficznej oraz wydruku;
Wyszukiwanie
moduł pozwalający odszukać każdą potrzebną informację według dowolnego parametru istniejącego w programie.