Raport zbiorczy

Home Topic  Previous Topic  Next Topic  Print this Topic

Raport zbiorczy

Służy do utworzenia szczegółowego raportu z czynności, kosztów, terminów, zadań, dokumentów oraz dokumentów finansowych z podziałem na firmy i sprawy. Dodatkowo możemy tak zawęzić wyszukiwanie we wszystkich modułach, aby uzyskać tylko potrzebne nam informacje. Aby móc skorzystać z tego raportu użytkownik musi mieć co najmniej prawa odczytu do wszystkich wymienionych wcześniej modułów.

Istnieje możliwość dodania dowolnej ilości własnych raportów zbiorczych (przykładowym jest "Raport czynności osób") bazujących na informacjach zawartych w głównym "Raporcie zbiorczym". Wszystkie dostępne pola, które można wykorzystać przy tworzeniu własnych raportów zbiorczych, są wymienione w pomocniczym pliku "Pola oraz funkcje raportowe dla KP.rtf" w sekcji "Raport zbiorczy". Aby utworzyć nowy kolejny własny raport zbiorczy należy:

1.Stworzyć plik raportu o unikalnej nazwie np.: "zbiorczydodatkowyprzykładowy.rtf" w katalogu "Raporty".
2.Zmodyfikować plik "zbiorczydodatkowy.xml" znajdujący się w tym samym katalogu. Domyślnie plik wygląda następująco:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>

<KPRaportyZbiorczeDodatkowe>

<Poz Plik="zbiorczydodatkowy0.rtf" Nazwa="Raport czynności osób" DaneFirmy="1" Sprawy="1" DaneSprawy="1"

WszystkieSprawy="0" Czynnosci="1" Koszty="0" Terminy="0" Zadania="0" Dokumenty="0" Faktury="0" Zakres="0"></Poz>

</KPRaportyZbiorczeDodatkowe>

Przy tworzeniu nowego własnego raportu zbiorczego należy dodać kolejny element "Poz", wpisać nazwę pliku "Plik" (taką samą jaką nadaliśmy stworzonemu wcześniej plikowi raportowemu), nadać nazwę "Nazwa" (która pojawi się w głównym menu programu), włączyć ("1") lub wyłączyć ("0") moduły (z których będą pobierane dane do raportu).