Kalendarz

Home Topic  Previous Topic  Next Topic  Print this Topic

Kalendarz

Kalendarz umożliwia wprowadzanie i zarządzanie terminami, pozwala zaplanować i zorganizować czas pracy dla wszystkich pracowników kancelarii. Znacznie ułatwia zarządzanie wolnymi zasobami pracowników. Mając zebrane w jednym miejscu informacje o realizowanych i zaplanowanych terminach, w prosty sposób można wyznaczyć osobę dysponującą czasem, w celu przydzielenia jej nowego terminu.

Moduł został również wyposażony w mechanizm przypominania o zbliżających się terminach wykonania prac, można ustalić dowolny czas przypomnienia dla każdego terminu (ustawienie na 0 minut oznacza przypomnienie wyświetlone dokładnie na czas).

Kalendarz można przeglądać w kilku trybach, m.in. dziennym, tygodniowym, miesięcznym, jak również w formie listy terminów.

Nawigację pomiędzy okresami za jaki przeglądany jest kalendarz ułatwia zestaw kilku kalendarzy pomocniczych.

Wybranie przycisku powoduje przejście do widoku "Dzień" z jednoczesnym przejściem na dzień bieżący.

Terminy wyświetlone w kalendarzu mogą wyróżniać się kolorami czcionek:

kolor czarny oznacza termin niewykonany,
kolor czerwony - termin niewykonany i przeterminowany,
kolor szary - termin wykonany.