Zatwierdzenie czynności notarialnych

Początek  Poprzedni  Następny

clip0006

 

Okno Zatwierdzenie czynności notarialnych to etap kończący rejestrację czynności notarialnej w Repertorium.

a.Rodzaj płatności - pozwala określić sposób rozliczenia z klientem za rejestrowaną czynność notarialną
·Zapłacono gotówką
·Zapłacono przelewem - klient dokonał płatności przelew, przelew ten zostanie automatycznie wprowadzony jako płatność w programie
·Karta płatnicza
·Płatność odroczona lub dzielona

 

b.Płatnik - strona wnosząca należność za rejestrowaną czynność notarialną z możliwością wskazania dowolnej wybranej z listy stron biorących udział w czynności, jak i stron spoza tej listy.
c.Płatność całkowita odznaczenie tej opcji powoduje możliwość wprowadzenia kwoty jaka została zapłacona w postaci gotówki lub karty kredytowej (opcja ta jest dostępna jeśli zatwierdzana jest czynność notarialna, a rodzaj płatności to gotówka lub karta kredytowa).

 

Po kliknięciu przycisku OK, jeśli dane aktu (czynności) są poprawne, zostanie on zarejestrowany (aby sprawdzić jego numer, należy przejść do katalogu Repertorium lub Akty notarialne).