Przenoszenie spraw
Na liście spraw, w menu podręcznym dostępna jest opcja przenoszenia spraw do innego klienta.
Aby przenieść sprawy należy zaznaczyć je na liście, a następnie wybrać "Przenieś".
UWAGA! Przeniesione zostaną tylko te sprawy rozliczne godzinowo, dla których nie istnieją zafakturowane czynności, oraz te sprawy ryczałtowe które nie występują na żadnej fakturze.
Kolorem zielonym wyróżnione zostały sprawy które zostaną przeniesione, natomiast kolorem czerwonym te których przeniesienie nie jest możliwe.
Po wybraniu firmy, do której mają być przeniesione sprawy, należy wybrać przycisk "Przenieś".
UWAGA! Przeniesienie sprawy może spowodować zmianę jej systemu rozliczania, jeśli w jej formie rozliczenia wybrano opcję "z firm".
W przypadku gdy firma do której przenosimy, posiada sprawy o takich samych nazwach, sprawy te nie zostaną przeniesione i wyświetlona zostanie lista tych spraw.