Zadania

Home Topic  Previous Topic  Next Topic  Print this Topic

Zadania

Zadania pozwalają pracownikom kancelarii na zaplanowanie oraz kontrolowanie utworzonych przez nich lub dla nich zadań do wykonania. W łatwy i szybki sposób pracownik może wyświetlić listę swoich zadań, a także listę zadań wybranych lub wszystkich pracowników kancelarii.

Zadania, podobnie jak sprawy, czynności czy terminy, w widoku modułu są pogrupowane według przynależności (wszystkie, nieprzypisane, klient/sprawa).

Pracę z zadaniami pracownikowi ułatwiają różnorakie sortowania np. według terminu realizacji, priorytetu ważności lub statusu zadania. W module zadań, użytkownik może także korzystać z własnych ustawień filtrów (Słowniki > Pracownicy > wybrany pracownik > Domyślne ustawienia > Filtry).

W taki sam sposób jak w kalendarzu, zadania są oznaczane kolorami:

kolor czarny – zadanie do wykonania, dla którego nie upłynął termin realizacji,
kolor czerwony – zadanie niewykonane, dla którego został przekroczony termin realizacji,
kolor szary – wskazuje zadanie wykonane.

Dodatkowo pogrubioną czcionką oznaczone są zadania o wysokim priorytecie.