Zadania
Zadania pozwalają pracownikom kancelarii na zaplanowanie oraz kontrolowanie utworzonych przez nich lub dla nich zadań do wykonania. W łatwy i szybki sposób pracownik może wyświetlić listę swoich zadań, a także listę zadań wybranych lub wszystkich pracowników kancelarii.
Zadania, podobnie jak sprawy, czynności czy terminy, w widoku modułu są pogrupowane według przynależności (wszystkie, nieprzypisane, klient/sprawa).
Pracę z zadaniami pracownikowi ułatwiają różnorakie sortowania np. według terminu realizacji, priorytetu ważności lub statusu zadania. W module zadań, użytkownik może także korzystać z własnych ustawień filtrów (Słowniki > Pracownicy > wybrany pracownik > Domyślne ustawienia > Filtry).
W taki sam sposób jak w kalendarzu, zadania są oznaczane kolorami:
• | kolor czarny – zadanie do wykonania, dla którego nie upłynął termin realizacji, |
• | kolor czerwony – zadanie niewykonane, dla którego został przekroczony termin realizacji, |
• | kolor szary – wskazuje zadanie wykonane. |
Dodatkowo pogrubioną czcionką oznaczone są zadania o wysokim priorytecie.