Pozostałe dane sprawy
Zakładki LEX:
Zawiera listę dokumentów zawartych w programie LEX, merytorycznie powiązanych z daną sprawą.
Zawiera dane teleadresowe klienta oraz listę jego osób kontaktowych.
Zawiera listę pól zdefiniowanych przez użytkownika. Pola które pojawią się w tej zakładce definiowane są w słowniku kategorie spraw.
Zawiera dane dotyczące stron sprawy lub innych podmiotów związanych z daną sprawą. Przez wybór kategorii podczas dodawania nowego uczestnika określa się rodzaj jego powiązania ze sprawą. Kategorie uczestników definiować można w słowniku kategorie uczestników.
Dane dotyczące repertorium umieszczone zostały na trzech zakładkach: Repertorium, Repertorium 2 oraz Repertorium 3. Zakładki te są aktywne tylko wtedy, gdy w danych sprawy została wybrana kategoria sądowa, np. cywilna lub karna. Dane zebrane na tych zakładkach zawierają informacje dotyczące sądu oraz jej etapów. Przycisk oblicza "Wartość sporu" wg podpiętych pod daną sprawę dokumentów windykacyjnych.