Sprawy

Home Topic  Previous Topic  Next Topic  Print this Topic

Sprawy

Moduł Sprawy służy do zarządzania sprawami prowadzonymi na rzecz klientów kancelarii.

Każda sprawa przyporządkowana jest do jednego klienta i może należeć do jednej z kilku kategorii. Przed dodaniem sprawy konieczne jest wprowadzenie danych klienta.

W ramach prowadzonej sprawy mogą być dodawane wykonane czynności, planowane terminy, wprowadzane koszty poniesione w związku z prowadzeniem sprawy oraz załączane wszelkie dokumenty mające związek ze sprawą.

Wybrane statusy sprawy są odpowiednio prezentowane poprzez zmianę koloru czcionki na liście spraw. I tak, sprawy nieprzyjęte wyróżnione są pogrubioną czcionką, zakończone i nierozliczone - czerwoną czcionką, zakończone i rozliczone - szarą czcionką.

Pod prawym przyciskiem myszy dostępna jest opcja grupowego rozliczenia ostatecznego i zamknięcia spraw.

Alarmy:

Ikona informuje o przekroczonym limicie godzin niezafakturowanych dla sprawy,
Ikona informuje o przekroczonym limicie kwoty netto kosztów niezafakturowanych dla sprawy.

Na oknie tym istnieje możliwość seryjnego wystawiania faktur dla jednej bądź wielu spraw jednocześnie. Funkcja ta została szerzej opisana w dziale Finanse.