Poprzednie

Home Topic  Previous Topic  Next Topic  Print this Topic

Zmiany w wersjach poprzednich

3.9.2 (Maj 2022)

Poprawiono pobieranie danych firm lub instytucji z serwisu LEX Informator Prawno-Gospodarczy
Zaktualizowano bazę sądów i instytucji

 

3.9.1 (Maj 2022)

Wprowadzono szereg usprawnień integracji z serwisem E-Nadawca. Dodano możliwość ustawienia "za potwierdzeniem odbioru" i priorytetu oraz dzielenie nazwy odbiorcy przy wysyłce.
Umożliwiono resetowanie ustawień wszystkich list w programie z poziomu ustawień użytkownika
Drobne poprawki i usprawnienia

 

3.9.0 (Maj 2022)

Wprowadzono integrację z Elektronicznym Nadawcą Poczty Polskiej - serwisem E-Nadawca
Umożliwiono pobieranie danych firm lub instytucji z serwisu Głównego Urzędu Statystycznego (GUS)
Umożliwiono eksport dokumentów finansowych w formacie ministerstwa finansów JPK_FA (4)
Umożliwiono podgląd powiadomień z Portalu Informacyjnego Sądów Powszechnych oraz oznaczanie ich jako odczytane
Umożliwiono podgląd najbliższych posiedzeń sądów z Portalu Informacyjnego Sądów Powszechnych
Umożliwiono pobieranie dokumentów z Portalu Informacyjnego dla użytkowników z prawem odczytu (tzn. tym, którzy nie posiadają praw do odbierania doręczeń)
Dodano możliwość wyszukiwania kontaktów oraz spraw po ich dacie wprowadzenia
Umożliwiono wyszukiwanie sprawy po sygnaturze podczas dodawania dokumentów z Portalu Informacyjnego oraz metodą drag & drop lub z programu Outlook
Dodano informację o ostatecznym terminie odbioru doręczeń z Portalu Informacyjnego (zakładka Moje doręczenia) - Data odbioru do
Dodano informację o dacie wprowadzenia dokumentów na ich liście podczas ich dołączania do czynności, kosztów, terminów oraz zadań
Dodano datę wprowadzenia na liście modułu Zadania oraz możliwość wyszukiwania zadań po tej dacie
Drobne poprawki i usprawnienia
Zaktualizowano bazę sądów i instytucji

 

3.8.0 (Styczeń 2022)

Wprowadzono obsługę doręczeń w Portalu Informacyjnym Sądów Powszechnych
Umożliwiono eksport dokumentów finansowych w nowym formacie JPK_V7M (2). UWAGA! Wyeksportowanych plików nie można wysyłać bezpośrednio do urzędów skarbowych, ponieważ posiadają tylko sprzedażową część informacji.
Dodano możliwość spakowania, zaszyfrowania oraz wysyłki dokumentów na adresy zdefiniowane w kontakcie (tylko wersja Platinum programu)
Dodano możliwość wypożyczania akt również dla kontaktów w module Biblioteka
Przy tworzeniu spotkania w programie Outlook na podstawie istniejącego terminu automatycznie dodawane są dokumenty podpięte do tego terminu (tylko wersja Platinum programu)
Zaktualizowano bazę sądów i instytucji

 

3.7.2 (Listopad 2021)

Poprawiono pobieranie listy dokumentów w sprawie w Portalu Informacyjnym
Usprawniono eksport dokumentów finansowych w formacie ministerstwa finansów JPK_FA (3). Teraz eksportowana jest również data sprzedaży.

 

3.7.1 (Listopad 2021)

Poprawiono pobieranie dokumentów z długimi nazwami z Portalu Informacyjnego
Umożliwiono podgląd dokumentu pobranego z Portalu informacyjnego przed zapisaniem go do programu
Dodano możliwość zapamiętywania kryteriów wyszukiwania w module Portal Informacyjny
Dodano "Portal Rejestrów Sądowych", "Portal Informacyjny" oraz "ePUAP" jako kolejne sposoby wysyłki w module Poczta

 

3.7.0 (Listopad 2021)

UWAGA! Nowy plik licencyjny. Więcej informacji.
Wprowadzono integrację z Portalem Informacyjnym Sądów Powszechnych
Zaktualizowano bazę sądów i instytucji

 

3.6.2 (Maj 2021)

Umożliwiono przeniesienie kategorii terminu jako kategorii spotkania przy tworzeniu spotkania w programie Outlook
Usprawniono prognozowanie przychodu - dodano możliwość grupowania spraw o formie rozliczenia z firm
Poprawiono wyszukiwanie komorników miasta Kraków przy dołączaniu nadawcy / odbiorcy podczas dodawania czynności pocztowych
Dodano nową formę prawną w module Kontakty - "prosta spółka akcyjna"
Dodano pole "Godzina startu" dla importu czynności z programu MS Excel
Zaktualizowano bazę sądów i instytucji

 

3.6.1 (Maj 2021)

Usprawniono prognozowanie przychodu

 

3.6.0 (Maj 2021)

Zautomatyzowano pobieranie kursów walut przy wystawianiu dokumentów finansowych w walutach obcych. Nie ma już konieczności wcześniejszego pobierania kursów walut, przed wystawianiem dokumentów finansowych.
Dodano powiadomienia o utworzeniu oraz modyfikacji czynności pocztowych
Ulepszono moduł Biblioteka dostosowując go do wypożyczania akt
Dodano możliwość utworzenia spotkania w programie Outlook na podstawie istniejącego terminu w programie (konieczne jest posiadanie pakietu MS Office w wersji: 2010, 2013, 2016 lub nowszej).
Dodano pole Lokalizacja w module Terminy
Wprowadzono automatyczne wstawianie tematu z numerem dokumentu przy wysyłce dokumentów finansowych e-mailem w formacie PDF
Umożliwiono wysyłkę faktury e-mailem w formacie PDF wraz z jej załącznikiem
Poprawiono prognozowanie przychodu dla spraw o formie rozliczenia "z firm"
Usprawniono eksport dokumentów finansowych w formacie ministerstwa finansów JPK_FA (3). Teraz eksportowane są również dokumenty finansowe dla podmiotów z NIP UE.
Umożliwiono wyszukiwanie po naciśnięciu klawisza Enter na górnym panelu wyszukiwania prostego we wszystkich modułach
Usprawniono generowanie dokumentów finansowych. Od teraz dwie kopie dokumentu generują się wyłącznie przy ustawionej fladze "Kopia / Oryginał".
Umożliwiono wykorzystanie logo kancelarii, definiowanego w parametrach programu, na wszystkich rodzajach raportów
Udostępniono pole Uwagi dla kosztów zwykłych na raporcie załącznika do faktury
Poprawiono filtrowanie po nazwie kasy w module Kasa
Usprawniono usuwanie terminów oraz zadań dla wielu wykonawców
Zaktualizowano bazę sądów i instytucji

 

3.5.1 (Listopad 2020)

Wyeliminowano problem z wydrukiem paragonów fiskalnych
Zwiększono ogólną szybkość pracy programu

 

3.5.0 (Listopad 2020)

Dostosowano program do pracy terminalowej
Dodano nową analitykę przychodów - prognozę przychodu w bieżącym miesiącu
Umożliwiono oznaczenie szablonów wyszukiwania zaawansowanego jako globalnych, wówczas są one widoczne oraz gotowe do użycia także dla wszystkich pozostałych pracowników
Wprowadzono oznaczanie klientów nieaktywnych szarą czcionką na liście kontaktów
Wprowadzono automatyczne dodawanie e-maili klienta jako odbiorców przy wysyłce dokumentów finansowych e-mailem w formacie PDF
Umożliwiono import dokumentów z programu Excel (tylko wersja Platinum programu)
Ukryto kolumnę "Forma rozliczenia" w module Sprawy, jeśli użytkownik nie posiada praw finansowych
Dokument typu link może odnosić się do dowolnego zewnętrznego zasobu, nie tylko do strony WWW
Ulepszono szyfrowanie transmisji pomiędzy klientem a serwerem DMS modułu Dokumenty
Ulepszono eksport do programu Excel. Teraz, we wszystkich modułach, kiedy na liście nie zaznaczono żadnego wiersza, następuje eksport wszystkich wyświetlonych danych.
Usprawniono proces wystawiania faktur z zaliczkami w obcej walucie
Dodano ostrzeżenie jeśli użytkownik wykorzystał polskie znaki w haśle. Użycie ich w haśle powoduje problem z działaniem serwisu KPJavaService. Nie działa wówczas wiele funkcjonalności, np. pobieranie kursów walut.
Zaktualizowano bazę sądów i instytucji

 

3.4.3 (Maj 2020)

Umożliwiono eksport dokumentów finansowych w formacie ministerstwa finansów JPK_V7M (1). UWAGA! Wyeksportowanych plików nie można wysyłać bezpośrednio do urzędów skarbowych, ponieważ posiadają tylko sprzedażową część informacji.
Zaktualizowano bazę sądów i instytucji

 

3.4.2 (Maj 2020)

Poprawiono błąd w wyszukiwaniu pełnotekstowym w module Dokumenty

 

3.4.1 (Maj 2020)

Przejście na nowe api NBP przy pobieraniu kursów walut (stara wersja api została wyłączona)
Zaktualizowano bazę sądów i instytucji

 

3.4.0 (Maj 2020)

Poprawiono błędy w programie
Zaktualizowano bazę sądów i instytucji

 

3.3.1 (Listopad 2019)

Umożliwiono eksport dokumentów finansowych w formacie ministerstwa finansów JPK_FA (3)
Umożliwiono wydrukowanie numeru NIP odbiorcy na paragonie fiskalnym
Umożliwiono wznowienie procesu indeksowania dokumentów na potrzeby wyszukiwania pełnotekstowego. Kontynuowanie indeksowania jest teraz możliwe np. po restarcie serwera DMS.
Zaktualizowano bazę sądów i instytucji

 

3.3.0 (Listopad 2019)

Wprowadzono możliwość wysyłania powiadomień, o określonych operacjach w programie, do zainteresowanych pracowników za pomocą poczty e-mail (tylko w wersji Platinum programu)
Dodano nowe pola w Repertorium 2 w module Sprawy
Przyspieszono indeksowanie treści dokumentów na potrzeby wyszukiwania pełnotekstowego
Uproszczono proces importu danych z programu Excel
Usprawniono moduł wyszukiwania
Zaktualizowano bazę sądów i instytucji

 

3.2.0 (Maj 2019)

Dodano możliwość wyszukiwania pełnotekstowego w treściach dokumentów systemu DMS w wersji Platinum programu. UWAGA! Po aktualizacji do tej wersji indeks dokumentów nie istnieje (istniejące dokumenty nie są zaindeksowane). Należy przeprowadzić pełne indeksowanie treści.
Dodano możliwość wprowadzania innych osób prowadzących sprawę
Zaktualizowano bazę sądów i instytucji

 

3.1.0 (Listopad 2018)

Dodano możliwość synchronizacji terminów z kalendarzami Google
Umożliwiono pobieranie danych firm lub instytucji z serwisu LEX Informator Prawno-Gospodarczy
Uniezależniono dostęp do modułu Kasa od dostępu do modułu Finanse. Dla modułu kasowego można teraz określić oddzielne prawa dostępu.
Umożliwiono określenie widoczności dokumentów w module Dokumenty dla danego pracownika (nieograniczone, moich grup, tylko moje)
Umożliwiono generowanie wszystkich raportów (w tym dokumentów finansowych) jako dokumenty DOC (natywny format MS Word) zamiast RTF. Funkcjonalność należy włączyć w parametrach programu w zakładce Inne. Do jej działania konieczne jest posiadanie pakietu MS Office w wersji: 2016, 2013 lub 2010.
Umożliwiono wyszukiwanie dokumentów finansowych po numerze dokumentu
Dodanie nowej kategorii pracownika powoduje teraz automatyczne dodanie stawek (z aktualną datą) dla wszystkich aktywnych kontaktów oraz niezakończonych spraw
Podczas fakturowania spraw ryczałtowych dodano możliwość podglądu czynności, związanych z daną sprawą ryczałtową, przed jej dodaniem do faktury
Dla paragonów o formie płatności: przelew, informacja o tym, że formą płatności jest przelew, pojawia się już na samym paragonie
Dodano nowe pola dla importu kontaktów z programu MS Excel
Zwiększono liczbę znaków w nazwie sprawy
Zwiększono liczbę znaków w polach Notatki na zakładkach finansowych dla spraw i kontaktów
Usprawniono wysyłanie dokumentów finansowych e-mailem w formacie PDF - teraz generowania jest tylko jedna kopia dokumentu (oryginał)
Usprawniono analityki przychodowe
Poprawiono zaokrąglanie wartości brutto w module Koszty
Usprawniono pobieranie aktualnej daty z serwera programu
Ułatwiono proces aktualizacji programu Kancelaria Prawna. Program aktualizacyjny może pracować w trybie cichym - bez wyskakujących okienek. Tę informację należy przekazać administratorom sieci w kancelarii.
Zaktualizowano bazę sądów i instytucji

 

3.0.1 (Maj 2018)

Umożliwiono wyłączenie naliczania ryczałtu administracyjnego dla spraw ryczałtowych

 

3.0.0 (Maj 2018)

Umożliwiono eksport dokumentów finansowych w formacie ministerstwa finansów JPK_FA(1)
Umożliwiono import dokumentów oraz e-maili z pakietu Microsoft Office w wersji 64-bitowej
Umożliwiono wysyłanie dokumentów finansowych e-mailem w formacie PDF
Dodano możliwość wyszukiwania spraw po braku aktywności oraz braku wpłat windykacyjnych
Dodano pole "Wartość uniwersalna" w module Kontakty (pole jest wyświetlane na liście kontaktów oraz można po nim wyszukiwać)
Umożliwiono konfigurację domyślnych wartości opisów na fakturę oraz PKWiU dla nowych kontaktów oraz spraw
Dla modułów Czynności oraz Koszty dodano możliwość grupowego obciążania klienta spod prawego przycisku myszy na listach
Dodano możliwość zawężania obszaru wyszukiwania instytucji po kodzie pocztowym lub mieście. Funkcjonalność dotyczy dodawania sądów w repertorium na sprawie, odbiorcy na czynnościach pocztowych oraz zaawansowanego wyszukiwania dla modułu Instytucje.
Umożliwiono ustawienie domyślnej daty progowej na dzień dzisiejszy. Funkcjonalność można włączyć w parametrach programu.
Dla modułu Sprawy dodano możliwość grupowego rozliczenia ostatecznego i zamknięcia spraw spod prawego przycisku myszy na liście
Ulepszono sposób zawężania spraw po uczestnikach w wyszukiwaniu zaawansowanym
Zwiększono bezpieczeństwo modułu finansowego. Dokumenty finansowe mogą zostać usunięte wyłącznie przez pracownika z prawami administracyjnymi, po wpisaniu hasła wyświetlonego na ekranie. Dodatkowo usuwać można tylko jeden dokument na raz.
Ulepszono funkcjonalność podpowiadania opisów na kosztach, kosztach innych w module finansowym, w czynnościach, terminach i zadaniach. Wyboru opisu można już dokonywać za pomocą myszy.
Udostępniono informację o kategorii czynności (lub kosztu) podczas dodawania pozycji do faktury w module Finanse
Dodano informację o fakcie wysyłania lub pobierania plików z systemu DMS
Zaktualizowano bazę sądów i instytucji

 

2.9.2 (Listopad 2017)

Poprawiono wystawianie paragonów w programie

 

2.9.1 (Listopad 2017)

Usprawniono działanie modułu finansowego
Usprawniono import spraw
Umożliwiono podgląd dokumentów, poprzez podwójne kliknięcie myszką na liście dokumentów, w modułach spraw, czynności, kosztów, terminów i zadań
Zaktualizowano bazę sądów i instytucji

 

2.9.0 (Listopad 2017)

Umożliwiono eksport dokumentów finansowych w formacie JPK_VAT (3). UWAGA! Wyeksportowanych plików nie można wysyłać bezpośrednio do urzędów skarbowych, ponieważ posiadają tylko sprzedażową część informacji.
Dodano możliwość anulowania faktur
Usprawniono zarządzanie powiązaniami pomiędzy modułami czynności, kosztów, terminów, zadań oraz dokumentów. Obecnie jest możliwość podpinania / odpinania oraz dodawania / usuwania dla każdego powiązania pomiędzy dowolnymi modułami.
Dodano możliwość naliczenia ryczałtu administracyjnego dla spraw ryczałtowych
Umożliwiono konfigurację maksymalnej ilości znaków dla opisów pozycji paragonu
Dodano informację o numerze wewnętrznym oraz sygnaturze sprawy na pasku tytułowym dla modułów spraw, czynności, kosztów, terminów, zadań oraz dokumentów
Umożliwiono wyszukiwanie dokumentów po polach: Uwagi oraz Opis wersji (wyszukiwany jest opis bieżącej wersji dokumentu)
Umożliwiono ustawienie domyślnej daty wystawienia faktury oraz jej daty sprzedaży na ostatni dzień poprzedniego miesiąca (takiej jak data progowa). Funkcjonalność można włączyć w parametrach programu.
Umożliwiono generowanie książki pocztowej (z adresami korespondencyjnymi klientów) na podstawie wybranych faktur w module finansowym
Dodano możliwość wyszukiwania po opisach pozycji finansowych w module Finanse
Dodano metodę płatności przelew dla wystawianego paragonu
Umożliwiono wpisanie numeru paragonu fiskalnego, do programu podczas wystawiania do niego faktury. Numer ten pojawia się potem na samej fakturze.
Usprawniono moduł kasowy
Zaktualizowano szablon pozwu
Ulepszono sortowanie podczas wyboru faktur przy rozliczaniu czynności dla spraw ryczałtowych. Domyślnie na górze pojawią się ostatnie faktury.
Przyspieszono działanie programu
Poprawiono podpowiadanie opisów dla kosztów innych w module finansowym
Zaktualizowano bazę sądów i instytucji

 

2.8.0 (Maj 2017)

Dodano funkcjonalność skalowania aplikacji dla wysokich rozdzielczości ekranu (skalowanie w programie włącza się automatycznie przy wyborze większych DPI ekranu w systemie Windows, np: 150%, 200%, 300%, itd.)
Dodano możliwość wskazania firmy / sprawy w oknie Stopera
Umożliwiono określenie widoczności czynności pocztowych w module Poczta dla danego pracownika (nieograniczone, moich grup, tylko moje)
Kancelaria Prawna Platinum - umożliwiono definitywne usuwanie dokumentów z katalogu Usunięte również dla pracowników z prawami globalnego administratora lub administratora modułu Dokumenty (dotychczas definitywnie usunąć dokument mogła tylko osoba usuwającą go wcześniej, funkcjonalność dotyczy również przywracania dokumentów)
Wprowadzono nowe kolumny na liście w module Finanse: wartość brutto w walucie, waluta, kurs oraz data spłaty (jest to data ostatniej wpłaty, która spłaciła całkowicie fakturę)
Umożliwiono dodanie odbiorcy / nadawcy (dla czynności pocztowej) nie tylko z listy uczestników, ale również z repertorium sprawy
Wprowadzono domyślne pobieranie adresu korespondencyjnego (o ile jest zdefiniowany) przy dołączaniu odbiorcy / nadawcy z bazy programu KP do czynności pocztowych
Domyślnie ukryto pracowników nieaktywnych w kontrolkach wyszukiwania zaawansowanego oraz uproszczonego na poszczególnych modułach
Dodano informację o godzinie startu danej czynności do jej daty wykonania na liście czynności. Umożliwia to bardziej dokładne, chronologiczne sortowanie.
Dla 3 analityk przychodowych: Klient/Sprawa/Faktura, Klient/Sprawa/Faktura/Pracownik oraz Klient/Faktura dodano kolumnę "rok / miesiąc" (pochodzące z daty faktury) w celu umożliwienia grupowania faktur po poszczególnych miesiącach w roku
Zmieniono kryterium wyświetlania terminów na pulpicie (wyświetlane są wszystkie niewykonane "do dziś" dla danego pracownika)
Ulepszono / przyspieszono generowanie numerów porządkowych w sprawach, dokumentach oraz czynnościach pocztowych
Przystosowano generowanie raportów rozszerzonych do nowych wersji Microsoft Office
Drobne ulepszenia i poprawki w programie
Zaktualizowano bazę sądów i instytucji

 

2.7.1 (Listopad 2016)

Usprawniono obsługę praw do modułów
Zaktualizowano bazę sądów i instytucji

 

2.7.0 (Listopad 2016)

Dodano możliwość definiowania dowolnej ilości szablonów wyszukiwania zaawansowanego dla każdego modułu programu dla każdego użytkownika oddzielnie
Dodano kolumnę osoby zlecającej w module Sprawy na liście spraw
Dodano sprawdzanie pisowni na wielu polach w programie (w szczególności na polach związanych z uwagami oraz danymi do fakturowania)
Dodano możliwość ustawienia płatnika jako klienta (nabywcy) na generowanej fakturze
Wprowadzono zmiany w pulpicie dla zadań i terminów (dodano kolumny oraz zmieniono filtr dla listy zadań)
Umożliwiono grupowe zlecanie zadań dla wielu wykonawców (analogicznie jak jest w module kalendarza)
Usprawniono raportowanie danych windykacyjnych w module Sprawy oraz dodano szczegółowe informacje o oprocentowaniu po jakim naliczane są odsetki na raporcie Wezwanie do zapłaty
Dla rozliczenia godzinowego z limitem godzin umożliwiono dodawanie progów o stawce 0% (godziny po osiągnięciu progu nie będą naliczane do faktury) oraz o kwocie 0 zł (brak zmian stawek po osiągnięciu progu)
Usprawniono widok kalendarza (aktualne zakresy widoków: tydzień, tydzień roboczy oraz miesiąc są zapamiętywane podczas przechodzenia na inny dzień klikając na kalendarzykach po prawej stronie)
Poprawiono sortowanie kolumn z datami na listach
Zaktualizowano bazę sądów i instytucji

 

2.6.0 (Maj 2016)

Umożliwiono przyspieszenie pracy programu, jeśli istnieje wielu pracowników nieaktywnych, na których nikt nie będzie się już logował. Proszę kliknąć na link, aby dowiedzieć się więcej, jak wykorzystać tę funkcjonalność.
Dodano funkcjonalność pulpitu głównego zawierającego najważniejsze informacje o niezakończonych sprawach, terminach, zadaniach, czynnościach, kosztach związanych z zalogowanym użytkownikiem oraz dodatkowo nowości prawne
Dodano 15 nowych słowników do sprawdzania pisowni, w tym niemiecki i angielski (można wybrać więcej niż jeden naraz)
Umożliwiono skopiowanie dokumentu lub dokumentów z listy (tylko dokumenty plikowe) do schowka, przykładowo w celu dodania ich jako załączniki do e-mail'a lub skopiowania w jakiekolwiek inne miejsce
Umożliwiono definiowanie dowolnej ilości dodatkowych raportów dla wszystkich modułów, zarówno na liście jak i formatce szczegółowej danego modułu
Dodano nowy raport w menu Wydruki - Brak aktywności w sprawach. Jest to lista wszystkich spraw niezakończonych, które nie mają czynności w ogóle lub ostatnią datę wprowadzenia czynności z ponad X dni temu.
Umożliwiono wyszukiwanie dokumentów po części numeru porządkowego
Dodano domyślne ustawienia filtrów dla dokumentów (w celu ich zawężania po starcie programu) - filtrowanie po sprawach zakończonych / niezakończonych, osobie wprowadzającej oraz statusie (Platinum)
Dodano kolumnę etapu sprawy w module Sprawy
Dodano kolumny: sygnatura i nazwa sądu / komornika w module Sprawy (ze względów wydajnościowych domyślnie ukryte, można je włączyć w słowniku Pracownicy, zakładka "Inne ustawienia" dla danego pracownika)
Dodano planowany czas wykonania w module Zadania
Pogrubiono czcionkę na liście zadań dla zadań o wysokim priorytecie
Umożliwiono użytkownikowi z prawami do Pracowników edycję własnych ustawień domyślnych (danych, filtrów oraz innych ustawień). Ustawienia związane z prawami oraz historią kategorii możliwe są do edycji wyłącznie dla użytkownika administracyjnego SYSDBA.
Dodano możliwość filtrowania oraz wyszukiwania po dacie wpłaty / wypłaty w module Kasa
Zaktualizowano bazę sądów i instytucji

 

2.5.1 (Listopad 2015)

Poprawiono pobieranie kursów walut po zmianach na stronach NBP
Rozbudowano import spraw windykacyjnych z programu Excel - sprawy windykacyjne, dokumenty windykacyjne oraz wpłaty windykacyjne
Dodano obsługę pakietu Microsoft Office 2016 dla dodawania dokumentów z programów: Outlook, Excel oraz Word
Ograniczenie edycji pola wykonującego zadanie tylko dla wprowadzającego lub zlecającego zadanie
Usprawniono przenoszenie czynności
Dodano automatyczne kopiowanie daty kursu waluty z faktury przy tworzeniu jej korekty
Zmieniono nazwę raportu "Moje terminy na dziś" na "Moje niewykonane terminy na dziś", ponieważ dotyczy on wszystkich terminów danego użytkownika do dnia dzisiejszego (wraz z nim), dla których nie określono daty wykonania
Usprawniono mechanizm importowania danych z programu Excel
Dodano możliwość zakończenia sprawy, poprzez ustawienie jej daty zakończenia, bez konieczności posiadania praw finansowych
Zaktualizowano bazę sądów i instytucji

 

2.5.0 (Listopad 2015)

Rozszerzono możliwości eksportu dokumentów finansowych (faktur) do programu księgowego (Symfonia)
Wyeliminowano "groszowe" rozbieżności pomiędzy fakturą a załącznikiem do faktury
Dodano powiązanie zadań z czynnościami, terminami, dokumentami oraz kosztami
Dodano powiązanie kosztów z czynnościami, terminami, dokumentami oraz zadaniami
Dodano możliwość przekształcania zadań w czynności (funkcjonalność analogiczna do przekształcania terminów w czynności)
Umożliwiono rozliczenie zaliczki na fakturze końcowej w/g kursu z faktury zaliczkowej
Dodano możliwość dodawania wielu plików dokumentów naraz z danego katalogu dla czynności, terminu, zadania i kosztu (funkcjonalność analogiczna jak w oknie szczegółowym sprawy)
Umieszczono na fakturach (polskiej i angielskiej) z pozycjami "nie dotyczy" lub "nie podlega" informacji o podstawie prawnej związanej z rozliczaniem VAT
Rozbudowa analityki przychodowej Klient/Sprawa/FV/Pracownik o kolumny: Data ostatniej wpłaty oraz Status płatności faktury (uregulowana, nieuregulowana, częściowo uregulowana)
Rozbudowa analityk przychodowych Klient/Sprawa/FV, Klient/Sprawa/FV/Pracownik oraz Klient/FV o kolumny: Data faktury oraz Data wykonania usługi
Poprawiono podpowiadanie firmy i sprawy przy dodawaniu dokumentów z Microsoft Office oraz metodą drag & drop
Powiększono 4 pola (orzeczenia oraz egzekucja) na zakładce Repertorium 3 w sprawach - z 500 do 2000 znaków każde
Wprowadzono 3 nowe formy płatności - przelew 30/45/60 dni
Dodano możliwość wyszukiwania po adresie nadawcy / odbiorcy w module pocztowym
Dodano możliwość skopiowania do schowka numerów porządkowych w oknie szczegółowym: sprawy, czynności pocztowej (zakładka Poczta) oraz dokumentu
Umożliwiono zerowanie wszystkich szczegółowych praw dla danego istniejącego użytkownika
Na liście kosztów, w oknie szczegółowym sprawy, dodano informacje o kwotach: netto, brutto, podatku VAT w PLN
Usprawniono tłumaczenie liczb na angielską postać słowną
Zaktualizowano bazę sądów i instytucji

 

2.4.0 (Maj 2015)

Dodano nowy moduł - Zadania (pozwala on na przypisywanie do konkretnych pracowników kancelarii zadań, ze wskazaniem terminu ich wykonalności)
Dodano możliwość generowania faktury do paragonu anonimowego po przekroczeniu 7 dni od daty jego wystawienia
Rozszerzono oznaczenie dla klientów zagranicznych na kontakcie (pole Terytorium)
Dodano możliwość wpisywania czasu fakturowanego w formacie godzinowym - hh:mm
Zaktualizowano bazę sądów i instytucji

 

2.3.1 (Listopad 2014)

Usprawniono dodawanie e-maili z programu Microsoft Outlook
Umożliwiono prezentację czasu czynności na załączniku do faktury w formie hh:mm
Zaktualizowano ustawowe stopy odsetkowe

 

2.3.0 (Listopad 2014)

Dodano nową funkcjonalność dla analityki "Przychód - Klient / Sprawa / Faktura / Pracownik" - Ustawienie zakresu daty ostatniej wpłaty powoduje zawężenie analityki tylko do wystawionych oraz zapłaconych całkowicie faktur, dla których istnieją wpłaty i data ostatniej wpłaty dla danej faktury zawiera się w wybranym zakresie.
Poprawiono automatyczne dodawanie rozszerzenia (*.msg) dla nazw importowanych e-maili w wersji Kancelaria Prawna Platinum
Usprawniono możliwość korygowania (wycofania) faktur zaliczkowych, nie rozliczonych na żadnych fakturach
Dodano pola Kategoria i Kancelaria obsługująca do szablonu importu kontaktów
Dodano możliwość minimalizowania stoperów
Przyspieszono otwieranie okien w module Kontakty oraz Sprawy
Usprawniono edycję pozycji (czynności, kosztów, itd.) bezpośrednio przed dołączeniem ich do pozycji faktury
Umożliwiono wybór daty wystawienia na dzień dzisiejszy lub dzień wystawienia faktury PROFORMA przy zatwierdzaniu faktur PROFORMA
Dodano pole IBAN dla kont kancelarii oraz kont klientów
Dodano dodatkowe zakresy dat dla wyszukiwania - poprzedni tydzień, poprzedni kwartał, bieżący kwartał
Umożliwiono porównywanie dokumentów DMS dla Microsoft Office 2013
Wezwania do zapłaty - dodano kolumnę z ilością dni po terminie oraz sortowanie po dacie wystawienia faktur
Dodano możliwość dodawania dokumentów metodą przeciągnij i upuść na szczegółowych oknach modułów Spraw, Czynności i Terminów (na zakładkach Dokumenty)

 

2.2.0 (Maj 2014)

Dodano komunikat o przekroczeniu limitu godzin niezafakturowanych podczas zapisywania czynności
Dodano możliwość określenia budżetu sprawy (limitu kwoty netto kosztów niezafakturowanych do alarmu)
Dodano komunikat o przekroczeniu limitu kwoty netto kosztów niezafakturowanych podczas zapisywania kosztu
Dodano nowy raport analityczny - Przychód - Klient / Sprawa / Faktura / Pracownik
Dodano stawkę VAT - "nie podlega"
Dodano nowy sposób rozliczania kosztów windykacyjnych - według ich daty płatności
Dodano opcjonalne pole Uwagi do listy w module finansowym
Dodano wyszukiwanie po ulicy w module kontaktów
Dodano komunikat pomocniczy w związku z fakturowaniem z wyprzedzeniem 30 dni
Dodano listę dokumentów finansowych powiązanych z daną sprawą w szczegółowym oknie modułu Sprawy
Dodano kolumnę "Forma rozliczenia" na liście w module Sprawy
Usprawniono numerację spraw
Usprawniono stabilność programu podczas wystawiania dużej ilości faktur
Zaktualizowano bazę sądów i instytucji

 

2.1.1 (Listopad 2013)

Usprawniono działanie funkcji "Rozlicz czynności" w zakładce Finanse w Module Sprawy
Dodano historię ostatnio otwieranych czynności dla danego użytkownika
Ulepszono działanie stopera (zapytanie o zapisanie czasu lub czynności przy zamykaniu okna stopera)
Umożliwiono podpinanie tworzonych dokumentów bezpośrednio do czynności podczas ich dodawania z MS Office oraz metodą drag & drop
Poprawiono błąd zapisu spraw o tych samych nazwach w ramach jednego klienta

 

2.1.0 (Listopad 2013)

Dodano możliwość określenia przyczyny korekty zgodnie z USTAWĄ Dz.U.2013.35 z dnia 7 grudnia 2012 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług
Dodano możliwość wystawiania faktur uproszczonych (do 450zł) zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA FINANSÓW z dnia 11 grudnia 2012 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług
Usprawniono moduł Finanse
Poprawiono ogólną szybkość działania programu
Dodano możliwość szybkiego dołączania dużej ilości plików dokumentów z wybranego katalogu z modułu Sprawy
Umożliwiono dowolne grupowanie danych na wszystkich głównych listach dla poszczególnych modułów
Umożliwiono określenie przypomnienia w kalendarzu, nie tylko dla wykonawców terminów
Dodano pole "Wartość uniwersalna" w module Sprawy (pole jest wyświetlane na liście spraw oraz można po nim wyszukiwać)
Wprowadzono możliwość ustawienia prawa administracyjnego dla poszczególnych modułów w celu przyspieszenia pracy programu
Dodano możliwość ustawienia prefiksów dla numeracji finansowej (dla danej kancelarii)
Wprowadzono możliwość określenia domyślnej osoby wystawiającej (podpisującej) dokumenty finansowe dla danej kancelarii
Poprawiono wyświetlanie raportów z list na poszczególnych modułach w przypadku wielu zaznaczonych rekordów
Zablokowano możliwość przejścia w stan uśpienia systemu, aby zapobiec problemom z połączeniem z bazą danych

 

2.0.1 (Maj 2013)

Rozwiązano problem połączenia klienta z serwerem DMS w przypadku niektórych konfiguracji sieci
Poprawiono wyświetlanie czasu fakturowanego na raportach dla Kancelarii Prawnej Silver
Poprawiono wyświetlanie listy dokumentów finansowych (wyeliminowano niepotrzebne pogrubienie rekordów)
Usprawniono algorytm liczenia odsetek dla spraw windykacyjnych
Dla spraw nierozliczanych, przy dodawaniu czynności, podczas edycji pola Czas, czas fakturowany jest zerowany (z wyjątkiem ręcznego jego wprowadzenia)

 

2.0.0 (Maj 2013)

Zaktualizowano serwer bazodanowy Firebird do najnowszej wersji 2.5.2
Dodano możliwość włączenia ograniczenia wprowadzania czynności do określonej daty
Dodano podsumowanie po czasach czynności na raporcie zbiorczym oraz czynności osób
Ulepszono wyświetlanie opisów terminów na kalendarzu
Dodano możliwość określenia domyślnej grupy odsetek umownych
Dodano możliwość posortowania czynności na załączniku do faktury po dacie wykonania lub osobie fakturowanej
Uwidoczniono pole kursu waluty na szczegółowym oknie kosztu
Umożliwiono drukowanie suffiksu kancelarii przy numerze faktury bez konieczności włączenia w parametrach programu "osobnej numeracji dokumentów finansowych"
Dodano pole informujące o godzinie startu czynności oraz informację o czasie trwania czynności na szczegółowym oknie modułu Czynności
Dodano możliwość uruchomienia kilku stoperów jednocześnie (wraz z możliwością opisania ich)
Dodano możliwość określenia terminu jako prywatny, będącym niewidocznym dla innych użytkowników programu
Dodano możliwość dodawania dokumentów z programów Microsoft Word i Excel do Kancelarii Prawnej
Ulepszono wyświetlanie informacji o rzeczoznawcach kosztorysowych oraz majątkowych w bazie sądów i instytucji
Zaktualizowano bazę sądów i instytucji

 

1.26.2 (Grudzień 2012)

Dodano możliwość generowania duplikatów korekt

 

1.26.1 (Grudzień 2012)

Usprawniono proces tworzenia domyślnych katalogów dokumentów dla kontaktów oraz spraw dla KP w wersji Gold oraz Silver
Zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA FINANSÓW z dnia 11 grudnia 2012 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług, wprowadzono następujące usprawnienia:
Dodano możliwość zmiany nagłówków dokumentów z Faktura VAT na Faktura oraz Faktura korygująca VAT na Faktura korygująca
Dodano możliwość wyłączenia tworzenia oryginału / kopii podczas generowania dokumentów finansowych
Umożliwiono zmianę nazwy "Data sprzedaży" na fakturze na "Data wykonania usługi"
Dodano możliwość wygenerowania faktur / korekt "metodą kasową"

 

1.26.0 (Grudzień 2012)

Rozbudowano moduł windykacyjny:
Dodano możliwość wyboru sposobu / kolejności rozliczania odsetek
Dodano możliwość wyłączenia liczenia odsetek dla pozycji kosztowych
Dodano możliwość edycji wpłat
Dodano nowe pole z zaokrągloną wartością odsetek
Dodano nowy rodzaj odsetek - podatkowe
Dodano możliwość obliczania odsetek na wybrany dzień
Dodano nowy raport wezwania do zapłaty dla sprawy windykacyjnej
Ulepszono eksport dokumentów windykacyjnych oraz wpłat do programu Excel
Usprawniono działanie kalkulatorów odsetkowych
Uproszczono edycję dokumentów DMS
Dodano możliwość powiązania rachunku bankowego kancelarii z danym klientem (rachunek ten ustawiany jest domyślnie podczas tworzenia faktury dla danego klienta)
Wprowadzono możliwość określenia płatnika (innego podmiotu niż klient) na dokumentach finansowych
Dodano możliwość importu kosztów
Dodano możliwość wyszukiwania po telefonach w module Kontakty
Dodano pole daty wpływu w module Dokumenty
Dodano możliwość określenia adresu korespondencyjnego w module Kontakty (wykorzystywanego w wydrukach etykiet oraz kopert)
Dodano możliwość wprowadzenia numeru konta dla uczestnika w module Sprawy
Umożliwiono dodawanie e-maili z programu Outlook poprzez przeciągnięcie na główne okno programu (drag&drop)
Ulepszono eksport rozszerzony w module Kontakty (dane telefoniczne)
Umożliwiono wyświetlenie numeru Pesel zamiast numeru NIP na fakturze (w przypadku nieokreślenia numeru NIP dla danego klienta)
Odświeżono wygląd programu Kancelaria Prawna
Zaktualizowano bazę sądów i instytucji

 

1.25.0 (Czerwiec 2012)

Uzupełniono wykaz instytucji w repertorium w module Sprawy o listę prokuratur
Uwidoczniono kwotę podatku VAT na listach w modułach Koszty i Finanse
Umożliwiono dodawanie dokumentów poprzez przeciągnięcie dowolnego pliku na główne okno programu (drag&drop)
Dodano możliwość drukowania danych adresowych na kopertach
Usprawniono wydruk etykiet adresowych
Ulepszono działanie raportu zbiorczego oraz raportu "Ostatnie wpisy pracowników"
Rozbudowano okno informacyjne Dane Firmy
Umożliwiono powiązanie terminów z czynnościami
Umożliwiono dodawanie adresatów z listy uczestników spraw w module Poczta
Dodano pole daty wpływu oraz informację o odbiorcy / nadawcy na liście w module Poczta
Dodano możliwość określenia nadrzędnej ścieżki dokumentów oraz ułatwiono tworzenie domyślnych katalogów dokumentów dla kontaktów oraz spraw
Poprawiono widok programu w przypadku niższych rozdzielczości monitora
Usprawniono numerację dokumentów finansowych

 

1.24.0 (Grudzień 2011)

Wprowadzono system zarządzania dokumentami DMS dla KP w wersji Platinum
Polepszono prezentację telefonów w module Kontakty
Zaktualizowano bazę sądów i instytucji
Umożliwiono szybkie wyszukiwanie osób wprowadzających w module Czynności
Wprowadzono możliwość szybkiego generowania faktur VAT w module Sprawy
Usprawniono nadawanie uprawnień dla nowego użytkownika lub nowej grupy
Umożliwiono automatyczną zmianę uprawnień do wszystkich danych dla istniejącego użytkownika lub grupy
Umożliwiono wystawianie not księgowych w KP Silver
Przebudowano moduł analityczny:
umożliwiono dowolne grupowanie wyników po kolumnach,
dodano analitykę Przychody - Klient / Sprawa / Pracownik,
dodano analityki Koszty - Klient / Sprawa / Pracownik, Koszty - Pracownik, Koszty - Pracownik / Klient
Dodano w sekcji Wydruki raport Ostatnie wpisy pracowników

 

1.23.2 (Czerwiec 2011)

Umożliwiono podpinanie wielu kontaktów pod firmowy login dla KP.WEB
Ulepszono definiowanie ścieżki dostępu do katalogu kopii zapasowych bazy danych

 

1.23.1 (Czerwiec 2011)

Wprowadzono możliwość wyszukiwania w module Kasa
Wprowadzono dodatkowe prawo związane z modułem Kasa
Poprawiono synchronizację z programem Outlook (wersja Kancelarii Prawnej Silver)
Poprawiono system tworzenia kopii zapasowych baz danych
Usprawniono raportowanie w module Koszty

 

1.23.0 (Czerwiec 2011)

Dodano nowy moduł Kasa (zarządzanie wpłatami i wypłatami)
Rozbudowanie synchronizacji z MS Outlook
Rozbudowano wtyczkę do importu dokumentów z MS Outlook o współpracę z MS Outlook 2010
Rozbudowano import z programu Excel
Uaktualniono bazę sądów i instytucji
Rozbudowano współpracę z drukarkami fiskalnymi
Dodano możliwość wyświetlenia pola Uwagi na listach modułów spraw, kosztów oraz czynności
Dodano do generowanych faktur wartości PLN jeśli waluta tych faktur jest inna
Wystawione paragony są brane pod uwagę w analitykach

 

1.22.2 (Listopad 2010)

Dodano możliwość automatycznej zmiany ścieżek dla wszystkich dokumentów
Zaktualizowano serwer bazodanowy Firebird v2.1.3 (usunięcie konieczności instalacji biblioteki kp_udf.dll)
Dodano kolumnę z polskim VAT'em na raporcie faktury obcej
Dodano ostrzeżenie w momencie ustawienia daty wykonania w terminie na większą od bieżącej

 

1.22.0 (Listopad 2010)

Dostosowano program do zmian wysokości stawek VAT
Usprawiono generowanie załącznika do faktury (sprawy ryczałtowe)
Usprawniono moduł importu z programu Excel
Umożliwiono wybiórcze publikowanie danych dla kontrahentów kancelarii (loginy dla firm) w Kancelarii Prawnej Web
Dla nowych instalacji zaktualizowano serwer bazodanowy Firebird v2.0.6

 

1.21.0 (Sierpień 2010)

Wprowadzono możliwość definiowania własnych pól na kontaktach
Dodano możliwość edycji osoby wprowadzającej sprawę (opcja w parametrach programu)
Rozbudowano system rozliczania godzinowo z limitem godzin
Wprowadzono podczas dodawania spraw domyślną formę rozliczenia jako 'z firm'
Dodano pole opis na fakturę dla każdej sprawy oraz firmy
Usprawniono opcję informowania o przekroczonym limicie godzin w sprawie (ikona dzwonka)
Wprowadzono możliwość importu dokumentów windykacyjnych
Rozszerzono import dokumentów finansowych do programu księgowego
Usprawniono komunikację z drukarką fiskalną firmy Elzab
Wprowadzono grupowe wyłączanie czynności z rozliczania (opcja nie obciążać klienta)
Wprowadzono grupowe wyłączanie kosztów z rozliczania (opcja nie obciążać klienta)

 

1.20.0 (Maj 2010)

Ulepszono eksport oraz import kontaktów, spraw i czynności
Rozbudowano moduł Kontakty (podział na firmę oraz osobę fizyczną)
Możliwość ustawienia domyślnego katalogu do dokumentów w module Sprawy
Poprawiono uruchamianie domyślnego modułu dla użytkownika
Dodano link do zdalnej pomocy

 

1.19.1 (Luty 2010)

Poprawiono tworzenie czynności na podstawie terminu w module Kalendarz
Ulepszono synchronizację z programem Outlook
Ulepszono współpracę z drukarkami fiskalnymi POSNET

 

1.19.0 (Luty 2010)

Rozbudowano analityki:
o przychód wg pracownika oraz wg klienta/pracownika dla wag liczonych wg osób fakturowanych
o kolumnę 'osoba fakturowana' dla ww. zestawień analitycznych
Dodano nową numerację faktur (rr/mm/Nrm, rr/mm/Nrr, rrrr/mm/Nrm, rrrr/mm/Nrr)
Dodano moduł szczegółowego informowania o błędach
Uwidoczniono datę przyjęcia sprawy na liście spraw

 

1.18.1 (Listopad 2009)

Usprawniono wystawianie faktur i korekt
Ulepszono dołączanie dokumentu do sprawy
Poprawiono wyświetlanie stanu rozliczenia dokumentów finansowych

 

1.18.0 (Listopad 2009)

Umożliwiono zmianę formy rozliczenia w przypadku, gdy już zostały wystawione faktury (opis)
Dodano nr listu poleconego w oknie Poczty
Rozszerzono dane kontaktu o pola e-mail, skype , etc. w oknie kontaktu
Wprowadzono możliwość definiowania własnych pól na czynnościach
Dodano pole domyślny rabat w oknie kontaktu (opis)
Dodano widok miesięczny Kalendarza
Usprawniono rozliczanie faktur - kwota do uregulowania uwzględnia wartość korekty (opis)
Dodano możliwość zapamiętywania ostatnio użytych filtrów wyszukiwania (opis)
Rozszerzono domyślne ustawienia Pracowników (opis)
W analityce wprowadzono przypisywanie przychodu ze spraw ryczałtowych osobie prowadzącej sprawę (w przypadku braku zafakturowanych godzin)

 

1.17.1 (Sierpień 2009)

Usprawniono wystawianie faktur korygujących
Udostępniono kursy walut na druku korekty
Poprawiono import kontaktów, spraw, czynności

 

1.17.0 (Sierpień 2009)

Wprowadzono możliwość wystawiania faktur zaliczkowych (opis)
Dodano nowy system rozliczeń z klientami - godzinowo z limitem godzin (opis)
Dodano możliwość definiowania własnych pól dla spraw (opis)
Dodano znacznik 'Obciążyć klienta' na czynnościach (opis)
Dodano możliwość dołączania wielu czynności i terminów do dokumentu
Dodano możliwość propagowania praw na sprawach
W Sprawach zmieniono sposób obsługi uczestników sprawy (opis)
Pod prawym przyciskiem myszy na finansach dodano informację o kwotach korekty do wskazanej faktury
W oknie szczegółów sprawy dodano zakładkę z danymi kontaktowymi klienta (opis)
Usprawniono obsługę pola 'procent premii za sukces'

 

1.16.0 (Maj 2009)

Wprowadzono osobną numerację faktur proforma (opis)
Wyłączono opcję grupowego zatwierdzania faktur proforma
Usprawniono moduł automatycznego fakturowania:

- dodano raport o niezafakturowanych sprawach,

- wprowadzono możliwość określania daty wystawienia, progowej, sprzedaży i kursów

Usprawniono wystawianie korekt
Dodano możliwość wydruku kursów stawek i ryczałtu na druku faktury
Przyspieszono działanie programu
Wprowadzono możliwości wyszukiwania po kategorii sprawy w analitykach ze spraw
Udostępniono na raportach kwoty należności w sprawach windykacyjnych
Udostepniono na raporcie czynności nr porządkowy i nr wewnętrzny sprawy
Moduł "Opisy kosztów innych" przeniesiono z okna Parametry do menu Słowniki
Umożliwiono eksport dokumentów finansowych do programu księgowego
Wprowadzono możliwość wyszukiwnia po numerze listu poleconego w module Poczta

 

1.15.1 (Luty 2009)

Wprowadzono poprawkę w Kontaktach związaną z uprawnieniami

 

1.15.0 (Luty 2009)

Dodano osobną numerację faktur dla poszczególnych kancelarii (opis),
Dodano na kontaktach domyślną stawkę vat dla pozycji na fakturach,
Dodano dla pracowników prawa wyświetlania kosztów, czynności i terminów (opis),
Dodano możliwość eksportowania do pliku xls listy dokumentów windykacyjnych oraz wpłat na sprawach (opis),
Dodano możliwość przypisywania opisów terminów i czynności do konkretnych kategorii terminów i czynności (opis),
Udostępniono datę kursu na raportach z faktur,
Drukowanie dokumentu finansowego powoduje wydruk oryginału oraz kopii (opis),
Uwzględniono koszty podczas seryjnego wystawiania faktur proforma (opis),
Wprowadzono pole 'Aktywna' w kategoriach kontaktów, spraw, kosztów, dokumentów oraz terminów i czynności,
Przyśpieszono działanie dokumentów w wersji Platinum

 

1.14.0 (Listopad 2008)

Dodano obsługę dokumentów windykacyjnych na Sprawach dla wersji Platinum (opis),
Dodano opcje Wypożycz i Oddaj w menu kontekstowym, na oknie głównym Biblioteki (opis),
Dodano prezentację nip-u europejskiego na dokumentach finansowych,
Dodano przycisk 'Dzień bieżący' na Kalendarzu (opis),
Dodano możliwość przenoszenia grup czynności pod inną sprawę (opis) i grup spraw pod innego klienta (opis),
Dodano prawo wypożyczania książek na module Biblioteka.
Dodano możliwość drukowania etykiet na Instytucjach (opis),
Dodano zabezpieczenie przed usunięciem domyślnej kategorii na kategoriach kontaktów, spraw, czynności oraz domyślnego szablonu na  szablonach faktur.

 

1.13.1 (Sierpień 2008)

Przyśpieszono działanie poszczególnych modułów,
Usprawniono oznaczanie pozycji niezatwierdzonych i nieuregulowanych na finansach,
Umożliwiono wyłączenie słownika ortograficznego w pliku Parametry.xml (w tym celu należy ustawić atrybut "Slowniki" na "0"),
Usprawniono deaktywację firm,
Usprawniono generowanie raportów na czynnościach i poczcie,
Usprawniono przechowywanie waluty na dokumentach finansowych,
Usprawniono synchronizację z MS Outlook..

 

1.13.0 (Sierpień 2008)

Dodano na sprawach możliwość seryjnego, automatycznego generowania faktur proforma (opis),
Dodano możliwość wykonywania kopii zapasowych baz systemu DMS dla wersji Platinum (opis),
Dodano wyróżnienie pozycji niezatwierdzonych i nieuregulowanych na finansach (opis),
Dodano obsługę automatycznej aktualizacji programu (opis),
Dodano możliwość włączenia systemu zatwierdzania czynności (opis),
Dodano możliwość blokowania edycji czasu rejestrowanego na czynnościach tylko dla twórcy (opis),
Dodano uniwersalną obsługę skanowania dla wersji Silver i Gold (opis),
Odświeżono interfejs użytkownika,
Dodano możliwość wyszukiwania dokumentów finansowych po sprzedawcy,
Usprawniono analityki,
Zaktualizowano serwer bazy danych Firebird do wersji 2.0.4.

 

Uwaga - dotyczy bazy danych FireBird działającej na dedykowanym serwerze

W przypadku dedykowanego systemu bazodanowego instalacja serwera FireBird musi być wykonana ręcznie. Konieczne jest zaktualizowanie FireBird do wersji 2.0.4 (dokładnie tej, nie może być to wersja 2.1 lub wyższa).

W celu dokonania konwersji użytkowników można posłużyć się skryptem dołączonym do płyty instalacyjnej, wcześniej odpowiednio go modyfikując.

Następnie należy wgrać odpowiednią wersję biblioteki kp_udf. Biblioteka jak również skrypt do konwersji znajdują się na płycie instalacyjnej Kancelarii Prawnej 1.13.0 w katalogu \Tools.

Istotne jest, by w przypadku takich sytuacji, gdzie na serwerze nie jest zainstalowane oprogramowanie Kancelarii Prawnej, a jedynie system bazy danych FireBird, dokonywać ręcznej aktualizacji biblioteki kp_udf każdorazowo dla nowej wersji programu.

 

1.12.1 (Maj 2008)

usprawniono wybieranie wykonawców dla terminu,
usprawniono wysyłanie e-maili z terminu,
przyspieszono działanie modułu Czynności i Koszty,
usprawniono wyszukiwanie czynności pocztowych po sposobie wysyłki.

 

1.12.0 (Maj 2008)

Dodano wykonywanie automatycznej kopii bazy danych przy zamykaniu programu (opis),

 

Uwaga! W przypadku KP Platinum wymagane jest samodzielne (poza systemem Kancelaria Prawna) wykonanie kopii zapasowych plików KP_DMS.fdb oraz KP_DMS_BIN.fdb.

Dodano możliwość drukowania wykresów w analitykach finansowych (opis),
Dodano możliwość definiowania zestawów dokumentów finansowych w słownikach (opis),
Dodano wyróżnienie zafakturowanych kosztów - charakteryzują się teraz szarą czcionką (opis),
Dodano możliwość grupowego zatwierdzania faktur (opis),
Na wszystkich oknach dodano przycisk pomocy,
Przeniesiono przycisk Poczta na zakładkę Dane,
Dodano na fakturze informacje o powiązanych z nią notach i wezwaniach,
Dodano w narzędziach, dla użytkownika SYSDBA informacje o użytkownikach programu (opis),
Dodano ikonkę na liście czynności dla czynności z kategorii pocztowych,
Dodano kolumnę grupującą dla zestawienia analitycznego Przychód wg klienta (opis),
Usprawniono sortowanie danych na listach według polskich znaków,
Usprawniono synchronizację z MS Outlook,
Usprawniono numerację dokumentów finansowych.

 

1.11.1 (Luty 2008)

Rozszerzono raport ze spraw windykacyjnych
Usprawniono wyszukiwanie
Usprawniono wystawianie faktur
Wprowadzono SWIFT na szablonie faktury
Wprowadzono wyszukiwanie po kodzie kreskowym
Usprawniono działanie modułu Dokumenty (dla wersji Platinum)

 

1.11.0 (Luty 2008)

Dodano analitykę Przychód wg klienta/faktury
Umożliwiono deaktywację pracownika i kontaktu
Rozbudowano moduł biblioteczny o obsługę czytnika kodów kreskowych
Rozbudowano moduł windykacyjny
dodano typy kategorii spraw (zwykła, sądowa, windykacyjna, sądowa z windykacją)
dodano typy dokumentów (zwykły, windykacyjny, koszt w postępowaniu windykacyjnym)
przeniesiono rejestr wpłat w postępowaniu windykacyjnym do okna sprawy
wprowadzono algorytm zaliczania wpłat na poczet zadłużenia
dodano etapy spraw dla poszczególnych kategorii
dodano pola: województwo, forma prawna dla Kontaktu oraz telefon 2, fax, adres strony WWW, adres korespondencyjny dla osób kontaktowych
Umożliwiono wykonywanie kopii bazy danych przez użytkownika
Dodano możliwość generowania wykresów z analityk finansowych
Dodano możliwość wprowadzania kwot brutto przy dekretowaniu kosztów i ryczałtów

 

1.10.2

Przyspieszono działanie modułu czynności oraz terminy
Usprawniono generowanie raportów
Uprawniono wprowadzanie opisów i nazw

 

1.10.1

Dodano numer wewnętrzny na Dokumentach
Wzmocniono system zabezpieczeń i obsługę haseł
Wprowadzono wyszukiwanie po stronie w Repertorium
Wprowadzono wyszukiwanie po tekście w sygnaturze sprawy

 

1.10.0

Wprowadzono zaawansowany moduł zarządzania dokumentami DMS (dla wersji Platinum)
Wprowadzono sprawdzanie pisowni podczas wprowadzania opisów czynności, terminów, kosztów i nazw spraw        
Przyspieszono moduł Czynności        
Usprawniono moduł Terminy        
Usprawniono przeprowadzanie aktualizacji programu        
Wprowadzono możliwość zaznaczania wielu pozycji w drzewkach na głównych oknach programu        
Wprowadzono opisy dla faktury obcojęzycznej
Umożliwiono zapamiętywanie porządku kolumn w tabelach
Dodano datę zakończenia sprawy i możliwość wyszukiwania po dacie zakończenia i przyjęcia sprawy        
Umożliwiono szybkie wyszukiwanie spraw zakończonych i niezakończonych        
Rozszerzono kreator pierwszego uruchomienia o uzupełnianie danych kancelarii
Dodano podsumowanie wg stawek VAT na dokumencie korekty

 

1.9.2

Poprawiono odświeżanie pola kwoty brutto na finansach
Poprawiono znikanie przycisków kosztów oraz finansów w wersji Silver

 

1.9.1

Usprawniono wykonywanie kopii zapasowej
Rozdzielono na wydruku korekty pozycje przed i po korekcie
Poprawiono dodawanie dokumentów w bibliotece        
Poprawiono błędne podsumowanie wg kategorii wyświetlane w oknie konkretnej pozycji faktury
Umożliwiono wprowadzanie cyfr w symbolu pracownika        
Usprawniono wyszukiwanie w module analitycznym
Poprawiono współpracę z programem MS Outlook 2002 (XP)

 

1.9.0

Rozbudowano moduł spraw i dokumentów o dane dotyczące windykacji

 · Dodano w zakładce Repertorium 2 w module spraw następujące pola: Wniosek o uzasadnienie, Otrzymanie uzasadnienia, Wniesienie apelacji, Wyrok apelacyjny, Wniesienie kasacji, Wyrok kasacyjny, Wpis - kwota,

 · Udostępniono w repertorium dane komorników pobierane z bazy sądów

·  Dodano możliwość rejestracji dokumentów finansowych w ramach prowadzonej sprawy windykacyjnej

 · Dodano funkcję wypełniającą pole Wartość sporu wg dokumentów windykacyjnych w repertorium

 · Umożliwiono wyszukiwanie po pozwanym

 · Dodano możliwość przechowywania w stronach postępowania nr dowodu i PESEL

 · Poszerzono listę szablonów dokumentów windykacyjnych

Rozbudowano moduł biblioteczny o pobieranie danych z Biblioteki Narodowej
Dodano możliwość przeglądu faktur z okna kontaktu
Wprowadzono kreator pierwszego uruchomienia
Poszerzono bazę sądów o listę wydziałów
Wprowadzono znacznik dla kosztów "Obciążyć klienta"
Wprowadzono obsługę kosztów w wersji SILVER
Umożliwiono dodawanie wielu raportów zbiorczych
Wprowadzono wyszukiwanie po spółce matce
W wersji GOLD zrezygnowano z list (wykonawców, prowadzących itp.) ograniczonych tylko do osób z tej samej grupy
Poszerzono synchronizację KP z Outlookie o obsługę serwera Exchange

 

1.8.5

Poprawiono rozliczanie spraw ryczałtowych z limitem godzin

Poprawiono wyświetlanie czynności / terminów w oknie spraw oraz w oknie podpinania ich do dokumentów i kosztów (uwzględnianie znacznika tylko moje/tylko moich grup)

Usprawniono wybór sądów w repertorium

Usprawniono edycję czynności pocztowych

Usprawniono dodawanie kosztów innych na fakturę

 

1.8.4

Poprawiono modyfikację terminów cyklicznych

Poprawiono fakturowanie spraw ryczałtowych

 

1.8.3

Usprawniono działanie wyszukiwania wg osób

Umożliwiono usuwanie loga Kancelarii umieszczanego na fakturze

Usprawniono wyszukiwanie korekt do faktur

Usprawniono działanie kalendarza

 

1.8.2

Usprawniono działanie przypominacza

Usunięto problemy występujące podczas edycji czynności

Usunięto problemy występujące podczas aktualizacji bazy danych

 

1.8.1

Wprowadzono możliwość wydruku załączników do faktur wystawionych przed aktualizacją 1.8.0 (przed zmianą systemu rozliczeń)

Dodano informację na raporcie finansowym o ilości dni po terminie od daty płatności danej faktury

Zmieniono kolor wyświetlania spraw

Usprawniono działanie przypominacza o terminach

Poprawiono nadawanie numeru dla pozycji pocztowej

Zablokowano edycję firmy dla sprawy zafakturowanej bądź posiadającej zafakturowane czynności

Zaktualizowano bazę sądów okręgowych

Poprawiono błędy występujące podczas generowania faktury lub załącznika

Usprawniono sposób załączania do faktur czynności ze spraw ryczałtowych

 

1.8.0

Zmieniono system rozliczeń

    ·   Wprowadzone zostały zmiany mające na celu uelastycznienie dostępnych systemów rozliczeń, rozszerzenie możliwości analityk finansowych i ujednolicenie interfejsu rozliczeń       finansowych dla spraw i czynności. Główne zmiany to:

     ·        wprowadzenie możliwości definiowana systemów rozliczeń zarówno na poziomie kontaktu jak i sprawy;

     ·        wprowadzono możliwość rozliczania w ramach jednego ryczałtu kilku spraw;

     ·        wprowadzono możliwość definiowania różnych limitów w rozliczeniu ryczałtowym z limitem godzin dla różnych spraw;

     ·        ujednolicono interfejs graficzny rozliczeń finansowych dla kontaktów i spraw.

       

Wprowadzono prezentację imienia i nazwiska prowadzącego, wprowadzającego, zlecającego itp. w oknach programu

Umożliwiono przechowywanie notatek głosowych (Zobacz prezentację)

Umożliwiono zmianę nazwy pliku spod programu        

Zmieniono wygląd raportów        

Dodano raport zbiorczy z firm

Uniezależniono działanie programu od poprawki Microsoft KB 925902

Wprowadzono nagłówek raportu Książka Pocztowa

Umożliwiono zakładanie nowego folderu dla kontaktu

Wprowadzono podpowiadanie nazwy pliku podczas kopiowania

Wprowadzono zmiany w prawach dostępu

Powiększono pola uwagi na sprawach i czynnościach

Wprowadzono rozdział na wysyłanie do klienta oraz do osoby kontaktowej(w Kontaktach i Dokumentach)

W module Dokumenty wprowadzono możliwość wysłania maila z kilkoma załącznikami do jednego klienta przez zaznaczenie kilku dokumentów

Przyspieszono działanie poszczególnych modułów        

 

1.7.2

Poprawiono wyświetlanie praw

Do słownika standardowych opisów do kosztów dodano: kwotę, walutę, VAT, KPWiU

Poprawiono obsługę praw dla terminów nieprzypisanych

 

1.7.1

Usprawniono moduł kalendarza

Zeskanowany dokument jest obecnie dodawany jako spakowany obraz jpg (wcześniej był dodawany jako obraz bmp)

Umożliwiono zaznaczenie sprawy jako rozliczonej ostatecznie bez jej zamykania

 

1.7.0

Dodano możliwość podpinania wiadomości z programu Outlook        

Dodano bazę sądów i urzędów        

Wprowadzono możliwość wyświetlania danych o firmach z Krajowego Rejestru Sądowego        

Dodano raport ze spraw z terminami, czynnościami

Wprowadzono podpowiadanie opisów na kosztach, czynnościach i terminach        

Dodano słownik standardowych opisów dla kosztów

Wprowadzono możliwość oznaczanie terminu jako wykonany z poziomu przypominacza

Dodano możliwość wyszukiwania kosztów na głównym oknie po rodzaju

Umożliwiono przewijanie okien bez konieczności przejścia w tryb edycji        

Dodano możliwość wysyłania maili z dokumentami do osób kontaktowych danego klienta z poziomu terminu oraz z okna danych szczegółowych danego dokumentu        

Zmieniono wygląd raportu z książki korespondencyjnej        

Usprawniono moduł pocztowy

Dodano możliwość deklarowania logo występującego na fakturach kancelarii

 

1.6.1

Usprawniono moduł analityczny

Usprawniono sortowanie w module finansowym        

 

1.6.0

Dodano możliwość podpinania linków do stron internetowych

Dodano szablony formularzy sądowych

Dodano dla terminów wieloosobowych informację o innych zaangażowanych osobach        

Wprowadzono blokadę edycji czynności wcześniejszych niż ...        

Dodano możliwość wysłania maila z terminu do osób kontaktowych danej firmy

Wprowadzono podwójny raport z poczty        

Usprawniono repertorium        

Wprowadzono możliwość usuwania podpiętych spraw z poziomu okna Kontakty oraz czynności, terminów z poziomu okna Sprawy, Kosztów i dokumentów z okna Czynności oraz Dokumentów z okna Kalendarza                

Wprowadzono możliwość wyszukiwania spraw po sądzie        

Wprowadzono dodatkowe funkcje na zakładce terminy na sprawach

Rozbudowano moduł analityczny

Usprawniono współpracę z SIP LEX

Zmieniono klawisz skrótu okna wyszukiwania (F5)        

Wprowadzono skrót {$KAT_SZABL} dla ścieżek do szablonów dokumentów

 

1.5.1

Poprawiono klawisz skrótu okna wyszukiwania (Ctrl + Ins)

Dodano sortowanie podsumowania wg osób na załączniku do faktury

Poprawiono dodawanie kontaktu z menu operacji

 

1.5.0

Wprowadzenie wersji Silver i Gold

Wprowadzenie współpracy z SIP LEX

Zmiana interfejsu graficznego

Lista spraw w oknie kontaktu, lista czynności w oknie sprawy

Możliwość umieszczanie kosztów na notę księgową

Modyfikacja synchronizacji z OT

Modyfikacja telefonów w kontaktach

Możliwość wyświetlania czynności bez czynności pocztowych

Wpisywanie miasta na podstawie kodu

 

1.4.2

Poprawiono błąd w systemie licencjonowania

 

1.4.1

Poprawiono wyświetlanie daty w przypadku terminów całodziennych

Poprawiono sortowanie numerów porządkowych w sprawach, czynnościach, dokumentach oraz finansach

 

1.4.0

Wprowadzono możliwość modyfikacji rekordów przez pracownika z prawem administracyjnym

Zmieniono sposób wyróżnienia czynności zafakturowanych

Wprowadzono zgodność sortowania na raportach  z sortowaniem w tabelach

Zmieniono wygląd domyślnych raportów

Wprowadzono przeliczanie kwot na załączniku do faktury wg kursu waluty faktury

Rozbudowano repertorium

Zmodernizowano moduł Dokumenty

dodano możliwość pobierania dokumentów ze skanera

dodano możliwość przechowywania informacji o dokumentach papierowych

dodano możliwość przegrywania dołączanego dokumentu do katalogu klienta        

Dodano kalkulator odsetek umownych

Wprowadzono możliwość usuwania kilku pozycji na raz        

Wprowadzono podpowiedzi do opisów czynności i terminów                

Usprawniono sortowanie numerów faktur, spraw i dokumentów

Dodano możliwość wyszukiwania terminów wg osoby wprowadzającej        

Wprowadzono wyróżnienie spraw zakończonych i rozliczonych

Zmodernizowano moduł Poczta

 

1.3.1

Przyspieszono wyświetlanie danych

Poprawiono zaokrąglanie na fakturach

Dodano znacznik 'Czynności/Terminy tylko z mojej grupy'

 

1.3.0

Dodano obsługę kas fiskalnych

Wprowadzono nowy system praw dostępu

Wprowadzono terminy cykliczne oraz terminy niezwiązane z żadną firmą i sprawą

Usunięto terminy prywatne

Dodano podpowiedzi czasu na czynnościach i usprawniono funkcję przeliczającą czas

Dodano możliwość wydruku widocznych terminów w kalendarzu

Dodano możliwość edycji PKWiU spraw ryczałtowych dołączonych do faktury

Dodano pola kraj, NIP UE oraz notatki dotyczące finansów w zakładce Kontakty

Dodano pole notatki dotyczące finansów w oknie Sprawy

Dodano pole NIP UE w oknie Kancelarie

Dodano opcję "0 min." w przypomnieniach

 

1.2.1

Usprawniono moduł importu danych z Excela

Usprawniono moduł synchronizacji z programem Outlook

Zmieniono kryterium dostępu do pól NIP, Adres i Nazwa pełna klienta zależne wcześniej od prawa finansowego

 

1.2.0

Dodano numer KRS w danych klienta

Dodano możliwość wydruku dokumentów Kasa Przyjmie/Kasa Wyda

Dodano możliwość umieszczania na fakturze informacji o już dokonanych wpłatach

Dodano możliwość pobierania z internetu kursów walut z wybranego dnia

Dodano możliwość wyboru daty kursu na fakturę

Zmieniono system wyszukiwania danych

Dodano możliwość określania terminu jako: za 7/14/21/30/45 dni

Dodano możliwość wprowadzania terminu dla kilku osób jednocześnie oraz opcję sprawdzania kolizji terminów

Dodano możliwość płynnego przejścia z dodawania czynności do dodawania kosztu powiązanego z dodaną czynnością

Umożliwiono przypisanie do funkcji przypomnienia sygnału dźwiękowego definiowanego w parametrach

Dodano prawa dostępu do klientów (mój/grupy/wszyscy)

Wydłużono pole imię i nazwisko na pracownikach

Dodanie stopera umożliwiającego zliczanie faktycznego czasu pracy

Dodanie możliwości wymiany informacji z Outlookiem

Obsługa korespondencji

Dodano możliwość wprowadzania terminów i czynności w momencie dołączania dokumentów

Dodano w modułach analitycznych kolumnę zawierającą czas rejestrowany

Dodano moduł importu danych z plików Excela

 

 

1.1.1

Zmieniono domyślny widok raportów w Wordzie ze 150% na 100%

Usprawniono obsługę kont kancelarii

Usprawniono opcję dodawania i edycji sądu w repertorium

 

1.1.0

Wprowadzono możliwość przypisywania kilku sygnatur do sprawy

Dodano prezentację czasu w minutach na oknie czynności

Wprowadzono skróty klawiszowe do głównych funkcji programu

Dodano do menu funkcje z menu kontekstowego pojawiającego się po naciśnięciu prawego przycisku myszy

Wprowadzono możliwość sortowania tabel poprzez kliknięcia na wybranej kolumnie

Dodano  do faktury funkcję słownie w języku niemieckim i angielskim

Dodano możliwość wprowadzana dokumentów z poziomu sprawy, terminu i czynności

Dodano pojęcie terminu prywatnego

Dodano znacznik domyślna na kategoriach kontaktów, spraw

Dodano możliwość definiowania kolorów dla kategorii kontaktów, spraw, kosztów, dokumentów

Usprawniono obsługę kalkulatora odsetkowego

Wbudowano na fakturze obsługę pozycji nie objętych podatkiem VAT (umieszczenie ich w osobnym akapicie na fakturze)

Dodanie prawa zarządzania danymi pracowników

 

1.0.4

Poprawiono export do Excela (pola z liczbami)

Dodanie możliwości przenoszenia dokumentów podpiętych pod termin podczas przenoszenia go do rejestru czynności

 

1.0.3

Poprawiono dodawanie kosztów innych na fakturę

Poprawiono analityką dla spraw ryczałtowych

Poprawiono fakturę korygującą

Poprawiono blokadę edycji kosztów

Poprawiono obsługę dat w kalendarzu

Poprawiono wyszukiwanie spraw

 

1.0.2

Usunięto problem związany z interpretacją klucza licencyjnego